قوانین مرجوعی

​اولین​ هدف فروشگاه اینترنتی پستو رضایت کامل شما می‌باشد. به همین عنوان تمامی کالاهایی که به صورت آنلاین و از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی پستو خریداری می‌شوند تا هفت روز از زمان تحویل طبق موارد زیر، ضمانت بازگشت وجه و یا تعویض دارند.


شرایط بازگشت وجه و مرجوعی کالا:

  • تغییر نظر مشتری یا منصرف شدن از خرید (که در این صورت هزینه حمل عودت کالا به عهده مشتری است و پس از دریافت کالا در صورت نیاز، پردازش مالی انجام خواهد شد.)
  • مغایرت درخواست مشتری با سفارش ایشان شامل مشکل کیفی کالا (که در این صورت بعد از هماهنگی با مشتری، در تهران، کالای جایگزین ارسال می‌گردد و برای مشتریان ساکن شهرهای دیگر و خارج از کشور، ارسال کالا توسط مشتری صورت پذیرفته و یا به نماینده شهر مربوطه تحویل می‌شود و یا از طریق پست برگردانده می‌شود و نهایتاً هزینه حمل عودت کالا در پردازش مالی محاسبه خواهد شد.)
  • درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 12 ساعت به تیم پشتیبانی اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی‌های لازم جهت فرستادن کالا به فروشگاه اینترنتی پستو صورت گیرد.
  • چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و… باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 12 ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی یا مشکل نرم‌افزاری باشد، می‌بایست ظرف مدت 12 ساعت از تاریخ تحویل کالا به تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پستو اطلاع داده شود.
  • درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می‌شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عزیزمان عودت داده خواهد شد.
  • درمورد پوشاک، کیف و کفش بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، مناسب نبودن سایز، راضی نبودن از کیفیت، بدون این که برچسب کالا جداشده باشد، بدون بوی عطر و یا بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل هفت روز می‌توانید کالای خود را با هماهنگی تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پستو برگشت دهید.


در موارد زیر امکان مرجوع نمودن کالا میسر نمی‌باشد:

  • درصورتی که بیش از 7 روز از تاریخ تحویل محصول گذشته باشد.
  • درصورتی که پلمپ بسته بندی باز شده باشد.
  • درصورتی که محصول ارسالی سالم نباشد و در شرایط اولیه نباشد.
  • در زمان پروموشن‌ها و حراج، تعویض و مرجوعی کالاهای خریداری شده امکان پذیر نیست.
  • در سفارشات ثبت شده از طریق درگاه اسنپ‌پی، دیجی‌پی و سایر پلتفرم‌های اعتباری و وام دهی، امکان تعویض و بازگشت وجه وجود ندارد.
  • درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید فروشگاه اینترنتی پستو نبوده و همان کالا دوباره برای مشتری ارسال می‌گردد در این صورت کلیه‌ی هزینه‌های جابجایی به عهده مشتری می‌باشد.
  • لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زیر و عطر، گوشواره و گردنبند به هیچ عنوان به دلیل موارد بهداشتی قابل برگشت نمی‌باشد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما